Tax free weekend

Dit weekend zijn er speciale aanbiedingen bij allerlei winkels, omdat de scholen weer bijna beginnen. Omdat Sebas en ik geslaagd zijn kregen wij allebei een bijdrage voor een nieuwe laptop/ipad van onze vader. We gingen met z'n 4e op stap deze keer, mijn moeder hield een chill dagje bij het zwembad met een wijntje.




We gingen naar de Bestbuy hier in de buurt. Sebas had een mooie iPad op het oog en ik een laptop. Helaas vielen deze niet in de tax free aanbiedingen, maar wij hadden ons thuis al voor de studenten korting aangemeld door net als of te doen dat wij naar de university of Florida gingen. Toen kreeg ik op de laptop een leuke korting tot wel 150 dollar! Dit is nou leuk shoppen! Natuurlijk ga ik niet echt studeren in Florida, maar ben toch wel geslaagd voor de Havo op Bonaire waar wij wonen. Dus mochten jullie een keertje op vakantie willen naar een andere plek dan Florida, wij verhuren daar ook een vakantiehuis.

Omdat mijn broer en mijn vriend en ik alle drie een motorrijbewijs hebben, moesten we even langs de motorzaak. Hier hebben we heel wat leuke speeltjes gezien. Helaas kunnen we die niet mee naar huis nemen...

Voordat we naar de bioscoop gingen hebben we nog even dominos besteld.



Op naar de IMAX cinepolis. Hier zijn wij de nieuwe mission impossible op een mega scherm gaan kijken. Dit is een Fantastische actie film met Tom Cruise. Kort om, een leuke drukke dag.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Spa en schieten

Nog een paar dagen..

Amerikaans ontbijt