Lazy Sunday

Na alle drukke dagen, nu eens even een lazy Sunday bij de pool. Eerst maar eens even lekker uitgeslapen, tot dat we alweer de bel hoorde voor de pakjes die op de porch stonden. Iedereen deed waar die zin in had, een beetje lezen, spelletjes, zwemmen etc.



We bedachten dat we toch wel iets wilden gaan doen vandaag, dus hebben we besloten om maar eens naar The Loop te gaan aan het einde van de dag. Mijn moeder en ik hadden afgesproken om naar Mamma Mia te gaan. Idd sloot zich hierbij aan, hij had namelijk Jurassic park al gezien en daar gingen mijn vader en Sebas heen. Mijn moeder en ik hebben heerlijk meegezongen.

Voordat we naar de film gingen hebben we gesplitst gegeten, omdat de films op verschillende tijden begonnen. Wij zijn met z'n 3e naar de Little greek gegaan, onze favoriet. We weten niet waar de mannen hebben gegeten... Na afloop van onze film waren de mannen al op ons aan het wachten en zijn we nog door de mac drive gereden voor een caramel sundae.

Wij dachten dat wij een grote auto hadden...



Reacties

Populaire posts van deze blog

Nog een paar dagen..

Spa en schieten

Busch Gardens