We gaan naar Florida!

Het is weer bijna zover.. we gaan weer naar Florida! Als aller eerste zal ik ons even voorstellen. Wij zijn famillie de Konink, wij zijn een gezin van 4 en gaan op vakantie met 5 personen, want mijn vriend Sidd gaat deze keer ook mee!

Wij zijn al een aantal keren naar Florida geweest, maar deze keer heb ik besloten om een blog te gaan schrijven, over onze vakantie. Ik volg zelf met mijn moeder, Carla, al een paar jaartjes de blog van de famillie  Moolenschotjes. Wat ons altijd veel ideeën en voorpret  geeft, voor wanneer we op vakantie gaan.


Reacties

  1. leuk zeg, benieuwd naar jullie blog! De moolenschotjes schrijven inderdaad heel leuk, goeie tips ook! Lees ik graag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Nicole, leuk dat je ons gaat volgen! Heb jij ook een blog die wij kunnen lezen?

      Verwijderen
    2. Wij zijn in 2016 geweest, en gaan in 2019 weer! Dan ga ik ook weer bloggen, eerst maar een even de vluchtjes boeken!

      Verwijderen
  2. Ah, een Floridablog. Altijd leuk! Wanneer gaan jullie?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om mee te lezen. Wanneer vertrekken jullie?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Spa en schieten

Nog een paar dagen..

Amerikaans ontbijt