Shop till you drop in Florida mall

Vandaag maar weer eens een shopping dagje. Na het ontbijt thuis gingen we eerst naar de Billabong outlet op de international drive. Hier heb ik flink bikini's ingeslagen en was het 2 voor $20, goeie deal dus. De mannen hebben hier broeken en shirts gescoord. Daarna door naar onze favoriete mall, de Florida mall. Waar altijd heel veel deals zijn. Als eerste gingen we natuurlijk opsplitsen, de mannen samen en de vrouwen samen. We hadden om 3 uur afgesproken bij de food court om weer naar huis te gaan. Mijn moeder en ik gingen als eerste naar de Forever 21, hier zijn altijd hele goedkope basic hemdjes. Maar dit keer slaagde we ook voor een heleboel leuke andere dingen!

Daarna op naar de H&M, deze zit tegen over de forever 21. Hier zijn we als eerste de zakken oude kleding gaan inleveren voor kortingsbonnen van 15% op de totale aankoop! Zo is dat recyclen nog eens leuk! We moesten dus heel veel bij elkaar shoppen om lekker veel korting te krijgen! Dit is natuurlijk niet zo moeilijk voor ons. Tijdens het passen van kleren hebben wij nog even een granola bar gesplitst zodat we het eten nog even konden uitstellen. Mijn moeder en ik hebben wel vaak een 'afwijking' met zwart en wit kopen...
Daar kwamen we thuis pas echt duidelijk achter hoe dramatisch veel zwart en wit we hadden gekocht! Maar we hebben nog genoeg tijd om wat kleuren erbij te kopen, we blijven nog 2 weken.


Na de H&M kwamen mijn moeder en ik zo'n leuk dragon breath kioskje tegen, dit moest ik natuurlijk proberen!





Wij gunnen ons eigenlijk geen tijd om te eten, maar zijn toch maar even snel een bakje teriyaki chicken met bami gaan halen bij chao mein. Net toen we een plekje vonden om te eten, hoorde ik mijn vader fluiten. Ook toevallig, kan hij eventjes op onze tasjes letten.




Na even wat gegeten te hebben in the Food court, zijn we verder gegaan naar Lush en heb ik daar een leuke bubble bar gekocht! Vervolgens nog even ingeslagen bij Bath & Bodyworks. Wij zijn zeker goed geslaagd in deze mall vandaag! Toen we in de auto zaten begon het weer te onweren en kwamen we weer op de I4 terecht in de file...




Eindelijk thuis, moesten we nog door de harde regen met al onze tasjes naar binnen rennen...
Nu lekker pizza bestellen bij Domino's!


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Nog een paar dagen..

Spa en schieten

Busch Gardens